kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.06.2007

癲人生活

最近,忙住籌備一件非常瘋癲o既事,瘋癲情度應該有10級,為o左佢日以繼夜不眠不休,通頂仲多過食飯!而且星期5就返新工喇,等我可以多D時間完成心願,基本上係心口掛個勇字o既清兵。

煩人先生竟然話,未見過我咁專心,厲害過刀仔插大脾!值得嗎?當然值啦,只要我鍾意,就乜都值!唔試過始終唔心惜!

惟一,就係無乜時間陪貓玩,睇o下吉蒂貓悶到樣都醜埋,咪咁啦......第時補番數o羅!嘻∼嘻∼

Labels:

3 Comments:

  • At 12:42 PM, Blogger rheavv said…

    嘩, 講到好嚴重咁~~
    不過可以"的"起心肝做自已鍾意的事,
    值得嘅~~~hehe
    加油呀, 不過記得返新工前瞓夠d, 靚靚咁樣返新工! 順祝, 新工順利!!!步步高昇!

     
  • At 4:48 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    呢樣可能係一樣好無聊o既o野,不過...又真係我o既興趣,唔試過唔心惜呢!^^
    至於新工,仲攪笑..都算係新工又唔太算係新工,我係同一個集團內部調職,樓上樓下o羅!
    同埋,無得訓夠呢,因為我係直踩到尾多野做到爆,即係我今日last day做晒所有野,第二日已經返新工喇,一日假都無連野都唔得閒執,攪笑!

     
  • At 5:23 PM, Blogger rheavv said…

    kitty你近來很忙的呢?? 很久沒看到你的BLOG UPDATE~~~
    近日有單10貓被棄養, 現在死淨一貓...好慘

     

Post a Comment

<< Home