kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.08.2007

Hello吉蒂

其實,呢堆吉蒂已經買o左好耐,可惜一直唔得閒帶佢地出o黎見o下世面。唔知點解,以前對吉蒂都無咁大癮,年紀越大癮越深,可能係反老還童掛。之不過,我最鍾情始終都係Charmmy Kitty同Marie最後先到Hello吉蒂,因為前兩者都係Kitty貓o既卡通版o羅!嘻..嘻.........







Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home