kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.13.2007

保養

雖則真係日日做到無停手,但都總有買o野o既時候,好多時都係路經某地就速速磅水,因為..........唔知幾時先再會從回此地。最近,就買o左呢隻Botani o既去暗粒Cream,試用後都真係唔錯o架喎!據講,佢消暗瘡、去暗粒、粉刺效果一流,不過本人就唔生暗瘡o既,所以唔可以親身證實,但我個同事就話功效非常強勁,輕輕點一點第二日瘡瘡經已謝o左大半。而去暗粒、粉刺呢,本人就覺得真係幾好,值得一試。我o係Heavy Nicholas買,唔知其他地方有無得賣,盛為$218個大洋。

而呢隻Dior Eye Line,亦都非常唔錯o既。質地幼滑、易上色、容易控制,畫出o黎效果自然,亦唔易甩色。基本上我長期處於眼訓狀態,畫一畫即刻精神晒。

Labels:

4 Comments:

  • At 5:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hello Kitty貓,
    我好興趣Botani隻cream,但真係吾知響邊樹買,可否比多D指示!!
    Thanks,
    Bo Bo

     
  • At 3:15 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    Hi Bo Bo
    你無留心聽書喇,因為我留意到如果我出美容用品post,通常都會好多人有興趣o架,所以我今次醒水,寫埋我o係Heavy Nicholas買,但就唔知其他地方有無賣,你去睇睇啦!

     
  • At 2:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    我已認定你個網係美容網!!一陣間就去買

     
  • At 9:30 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    鴨∼
    多謝豬持,咁我就有更多值口買o野介紹俾大家!嘩∼哈∼哈∼

     

Post a Comment

<< Home