kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.04.2007

呢個姐姐真好人

約o左Connie姐姐好耐,準備交換禮物,不過時間就唔o岩,一係我忙一係佢忙,早排惟有襯煩人先生返老家開餐,順道搵Connie姐姐。當煩人先生交收完畢,返到屋企即時望住我:你D朋友真係好,D貓又有o野玩,成大袋咁鬼重....唉.....成屋都係垃圾...做貓真係好...(下刪一千字)......。我扲上手,果然係好重。之前Connie姐姐重要千辛萬苦扲返公司等我個肥姨丈扲,個肥人又屎都唔扲,最後要再扲返屋企等我交收,真係過意唔去。除o左做苦力,呢位小姐仲放o左舊錢入袋,有多無少o個隻!咁我......惟有以身相許,又或者......請食Buffet啦!嘩...呵...呵!

Yarrah貓乾糧,有齊雞同魚味,當零食餵兩小貓,竟然爭食好好味喎!仲有10大包重到癲o既貓餅餅,不過唔記得影相。
嘩∼嘩∼4罐罐頭,其中一罐仲要o係瑪姬醫生到買,再扲返屋企,再轉送到我家,真係過意唔去喇!其餘,都係姐姐送俾炳哥食,多謝x100000000!
嘻∼英國手信。貓地吹波波,我就有貓形沖涼液,好滾動添!
仲有3個超重香港貓月曆,要Connie姐姐幫我扲返屋企,原來我都幾唔客氣o架喎!
唉.....仲要幫我買埋杜蟲藥添,我諗今次以身相許都唔掂!鳴.....鳴.....鳴.......................

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home