kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.07.2007

暫別009

幾個鐘頭後,我個手帕交009將會乘坐ANA航空公司,遠征東洋求學。話晒我識o左佢廿幾年,當然非常唔捨得,睇怕我都要儲定錢個個月交長途電話費。
見到呢位美女可以達成心願,非常登佢開心,而且佢長註東洋.....嘻.....嘻.....可以做我o既私人買手,嘩.....發達o羅.....諗起都興奮。當然,我唔會咁衰仔,要呢個貧苦學生過去捱窮讀書幫我勁掃貨啦,我會識做o既,當做幫補o下喇!
祝我o既好朋友009一路順風、生活愉快。7月我會去搵你o架!呵.....呵.....呵.....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home