kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.07.2007

馬交遊(一)

自從轉o左新工之後,做到我瓜柴!雖然係放公眾假期,不過o係唔適當o既時候放假,慘過唔放大大鑊!好明顯呢5日假後,一定做到命不久已,所以決定過去馬交一趟,暫時離開香港呢個鬼地方!

朝早11:45船,一如以往我同煩人去旅行o既習慣∼遲到!上o左1200點船!過到馬交點零鐘,見咁早一於唔打的行去酒店,沿途見乜食乜!好奇怪,馬交一向俾我o既感覺都好極端,因為賭場關係佢好繁榮又五光十色,但係另一方面又好破舊,十足一個鬼城!
行行o下見到一間咖哩撈麵,即刻走入去勁食!食飽飽出門口,竟然見到鼎泰豐,又入去食食食!o個d蟹粉小籠包正過香港o個d多多聲,真係好多蟹粉!

原先想訂o既酒店間間Full,懷住失望o既心情行過去富豪酒店,心諗必定唔係好o野!不過,真係估唔到原來佢翻新完好新淨,有少少似Hip Hotel,Lobby白雪雪!酒店房非常Warm,我由細到大住咁多間酒店,唯一真係得呢間唔驚,感覺非常好!

由就前一晚只係訓o左兩個鐘,所以o係酒店訓醒先出動。兩條友打去法蘭度Book位,oh~~唔俾Book!要親身去等,等足兩個幾鐘,無聊下四圍影,嘻∼嘻∼大家唔係見鬼,只係兩個鬼妹仔!

兩個人...食雞食蟹食乳豬仔,都真係唔好食仲幾貴!呢個價錢去食橋底辣蟹正好多啦!以後都唔會再去!

o係門口見到隻4-5個月乳牛貓仔,超得意唔驚人。有對外國父母仲教個BB女摸貓仔,都話外國教法Open好多,比著香港o個d,一定同d細路講:貓會食人o架,快D走啦!

食飽飽坐巴士過新蒲京,一入門口已經想屎,頭痛加想嘔,可能係風水太強勁,即閃。過去永利感覺就Very good,同煩人坐低玩番陣,唔洗一個鐘兩個敗北收場,最後憑我個16點翻身兼贏凸,閃!再去星際參觀下,好大陸Feel,再閃!轉去金沙拉老虎機想贏幾十萬,最後玩o左一陣贏幾百蚊,快閃返酒店!當時已經差不多5:00!

酒店房望出去,馬交完全係一個夜生活o既地方,朝早真係唔適合佢!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home