kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.23.2007

指甲

雖然每日都需要體力勞動,不過我係超鐘意整手指甲,花o左咪再油過無咩所謂。有段時間好鐘意出去修甲,但下下都要呆坐幾個鐘,頂唔順自己修好過。
試過好多牌子指甲油,大牌子無走雞一定好用,不過我超級花心用幾次就唔用,百幾蚊一支確係好貴。而Skin Food價錢平之餘質數都唔差,佢o既落甲油紙更加無酒精成份,仲有好香o既橙味,今期推介。

Labels:

1 Comments:

  • At 5:14 PM, Blogger rheavv said…

    我D指甲勁弱, 家陣要KEEP住做水晶甲OR GEL甲...煩呀~~

    (之前就俾人做,後來諗住自已學咗就自已幫自已做經濟好多...但自已手工唔太得...吓吓要LEI 埋係TOILET 4-5 HOURS直頭想死咁)

     

Post a Comment

<< Home