kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.17.2007

手信

因為煩人先生周不時出Trip,所以我經常會叫佢買D得意貓o野返o黎送俾吉蒂、炳哥,不過次次佢都話掉晒屋企D再講,好明顯我係唔會掉,所以每一次貓地都無禮物。今次佢去澳洲,最失敗我唔記得叫佢買Jurlique,失敗中之失敗,只係叫佢是但買D o野俾我!

有紅酒兩支,其中一支已經俾我一個人一晚攪掂o左,我唔識飲紅酒,不過呢隻幾易入口,唔錯唔錯。

呢隻木鴨仔,我都唔知點介紹佢,總之佢就係一隻幾大隻又幾得意o既木鴨仔。

朱朱力一包,唔知好無食,因為我一粒都無食過已經俾煩人先生清袋,依家身在將軍澳堆田區。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home