kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.27.2007

龐小姐的禮物

我經常買禮物送俾阿BB龐小姐,包羅萬有見有咩o岩都會送俾佢,話晒BB女用品靚好多,BB仔D款硬係肉酸D!
龐小姐好多頭髮,夾仔o岩晒佢,雖然佢已經有好多好多夾夾,10個頭都夾唔晒,不過話晒龐小姐每日都會落街散步,出o黎行走江湖當然要天天新款啦,嘻∼嘻∼
超得意又好靚o既口水肩,同埋Marie毛巾仔,唔知龐小姐會唔會話我攪到佢鬼五馬六呢?
BABY KITTY 嬰兒牙刷,雖然未出牙仔但係都可以刷牙。隔離o個支CHARMMY KITTY係我o架,之不過我用開電動,呢支只係用o黎儲呢!值得一提,呢兩支都係MADE IN JAPAN,不過一d都唔貴。
嘻∼嘻∼細路女出街係麻煩d,夏天到必定要長備毛巾仔,抺身抺手抺汗抺乜都得。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home