kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.29.2007

敏感

自從轉o左新工之後,塊面一直未好過。基本上我係唔會生暗瘡,只不過長期Keep住敏感性爛面都夠我死,直頭足而致命。
試o左KIEHL'S補濕、敏感ROSEWATER幾日,效果好得驚人,敏感情況已經攪掂7788,救星到。我必定會買齊成Set返屋企慢慢試到夠。
好多好多花瓣,成份無添加,塗上面即時舒緩敏感皮膚,正x100!
同埋轉用CRABTREE SPF-15 day cream,有一大堆植物精華,塗上面好快吸收唔會油林林,一樣咁正!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home