kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.30.2007

明明

平日放假我都無特別o野做,一係帶埋公司o野返屋企再作戰,一係已經倦到死o左,準備返屋企收皮。今晚扲著兩張飛同煩人先生睇o下戲,消磨時間又娛樂一番。我估呢齣戲應該有兩個極端反應,一係好鐘意一係好唔鐘意,無中間。我屬於好鐘意o個類,一來已經鐘意o左Susie Au好耐,二來的確拍得好靚,起碼唔係睇頭15分鐘已經知道結局o個種!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home