kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.27.2007

30歲前必做的事.....

近來經常忽發其想,好想辭去工作感受一o下咩叫做生活,可能係我理想太多時間太少,總覺得每日營營疫疫返工放工再返工再放工,賺一舊只夠吊命o既生活費係非常無聊o既事,真正o既生活應該唔係咁樣。
上年無放過大假幾年無去過旅行,日日就真係做到無停手,吊頸都要抖o下氣掛。雖然我比好多人過得好,貓地o既生活亦都唔錯,叫做要乜有乜啦,但每一蚊都真係有血有汗,用好多心機去換番o黎,唔易賺。
我o既理想有好多,因為唔想成世人白過,點都要做D事滿足o下自己,唔想到死o個一日都諗唔起自己做過乜,浪費青春啊陰公。
好想30歲前完成以下呢D事,但機會都幾渺茫,因為本人離30不遠矣,加上有$$無時間,無$$就大把時間,惟有訓少D做得幾多得幾多啦!

1.幫吉蒂同炳哥出本寫真集,話晒人一世貓一世,點都要留個回憶。
2.學識我之前學緊o既o野。
3.開一間關於貓o既鋪頭,除o左識行識走o既真貓之外,其餘貓物品都可以搵得到。
4.要學識影相大法,做貓地o既御用攝影大師。
5.去外國流浪。
6.學識整蛋糕,o係屋企都要整到。
7.完成動物傳心術呢個課程。
8.出國讀一個短期課程。
9.學彈琴再學埋劃畫。
10.開一間流浪動物收容所,等佢地食好住好著好。

做到一兩樣都要還神喇!唉.....

Labels:

6 Comments:

  • At 12:04 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    嘻嘻...我地真係好鬼夾...都係o個句"留意我個blog喇".

    PS 我已經3字頭....

     
  • At 5:56 PM, Blogger rheavv said…

    有理想,好丫...

    不過要去流浪,要出國讀書...俾我一定唔得, 我放唔開BMW呀...而家我放工都唔想出街架, 好掛住佢地~~

    我成日都諗,中咗六合彩,一定要用D $幫流浪動物,做收容所, 要有埋醫療設備, 有埋領養部...最緊要係幫流浪貓狗絕育!

     
  • At 4:07 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    係咪真係好夾o架?你快d update o下個blog先啦,衰鬼!!

    我都3字不遠矣..日日仲o係到浪費青春..慘!!

     
  • At 4:09 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    總係覺得呢個世界太大,我太渺小..好想去睇下呢個地球..哈~~可能我有精神病!

     
  • At 11:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    no. 10 理想<-- 應該可以實現!
    no. 3 理想<-- 開o左鋪頭,我驚你唔捨得賣d貓物品喎!
    no. 4, 7 & 9 理想<-- 我睇好你呀!
    no. 5 & 8 理想<-- 你捨得你阿炳哥同kitty 貓架喇!
    no. 6 理想<-- 學識整蛋糕,後記住請我食呀
    no. 10 理想<-- 有錢,有時間,又有愛心,呢個理想 no problem 啦!

     
  • At 7:08 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    嘻∼嘻∼
    其實我理想太多,錢同時間太少,發o下夢就得!

     

Post a Comment

<< Home