kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.24.2007

無自由?

每一次買我o既心頭好,同事們都會問我:你買咁多o野阿某人唔鬧你o架咩?佢會點講o架?你收埋o係邊,乜乜物物又呢又路(因為佢地識煩人先生俾我更早),基本上一星期問足7日,每次我都係同一個答案>>唔洗收埋,亦唔會鬧。
唔明白點解唔俾買o野,更唔明白點解要鬧,從同事口中發覺俾人鬧好似係理所當然,唔知我變態定佢地變態,如果一個人連自由都無,同活死人有咩分別?唔洗問人攞錢,又唔會騷擾人,只不過係一個嗜好,原來咁都唔得?奇怪奇怪!
工作太辛苦,精神太勞累,如果連呢個寄托都無埋,我必定要去青山長住,因為會精神病。
是日新貨:







Labels:

2 Comments:

  • At 10:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    買嘢唔洗俾人鬧真係好幸福!我就無咁好命,所以我好支持你。繼續買多D。

    路人Java Cake 上

     
  • At 4:11 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    Java Cake
    你要爭取自由呀,我都支持你!!yeah~~

     

Post a Comment

<< Home