kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.02.2007

蛋糕班





成日都想學整蛋糕,不過我D低能o既返工時間,攪到我無晒朋友,預早約定必定死梗,玩即興阿水理我咩!
某日原本有Booking,突然間又被人Cancel,嬲嬲地上網即時打電話去學整蛋糕,又咁好彩俾我搵到,拿拿聲殺出去上堂!嘻∼嘻∼就係咁第一個蛋糕終於面世,呵!睇落都唔錯o架!Connie姐姐我地幾時去學呀??嘻!

Labels:

4 Comments:

  • At 12:53 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    嘩, 好得呀, 係邊間學架? 你勁過我好多!

    只要你B小姐開聲, 我一定陪你架, 遲D我會好得閒, 隋call隋到!

    你呢排係唔係好忙呀? 我見你潛左水好耐喇, 你幾時得閒, 我想問你整貓窗網D野.

     
  • At 4:05 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    我唔勁呀,呢個睇落好難,其實係無難度o架!我o係CWB sweetie baking workshop到學,我無揀過o架,邊間即係有位就殺上去o羅,keke~~~

    遲d點解你會好得閒o既?係咪馬交o個邊做完喇?威尼x關唔關你事o架?

    我係好忙呀,因為公司o黎o左個新女高層,佢非常之性急,個腦又轉得無敵咁快,所以日日都有新o野,獲獲新鮮獲獲金到爆!不過你隨時打俾我都無問題o架,講電話大過天o麻!

     
  • At 11:43 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    遲D點解得閒->留意我個blog喇...kaka!

    基本上, 所有威尼X人既東南亞project都關我o個team事, 我地由金沙年代已經幫佢做野. 你又知威尼X人? 七月開o個期唔關我事, 我而家係佢隔離.

    我好登你慘, 我最怕同D話得事既女人做野, 好差麻煩, 從來未見過一個話得事既女人係lady.

     
  • At 4:33 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    你拿拿聲update個blog啦,我好心急呀!!

    威尼cx我都你估架呢,因為你話遲下得閒,咁馬交又得o個間就快開,所以我咪咁估law..hoho..阿肥要過澳洲做半年呀,因為大陸都無咩好攪,所以佢team好多都要出國!!

    我個女人老細,係無敵大c乜o黎架,所以佢的order真係好金....都死!!佢仲成日無啦啦出現在我面前.....鬼一樣!!

     

Post a Comment

<< Home