kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.20.2007

乾塘

本人絕對唔係文人,但都叫做要寫o下字搵食,o係工作上o既文篇係非常之詩情畫意o既,同呢個Blog完全唔同,所以大家唔洗擔心我會教壞細路。不過,寫得太多都總有乾塘o既時候,除o左銀包乾個腦都好乾,某日就拿拿聲買o左兩本書頂住檔,以備平日急救之用,頂得一時得一時o麻!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home