kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.04.2007

手癢癢

好唔掂,真係好唔掂!返返o下工覺得好辛苦,又想屎又頂唔順,所以不顧一切放低手頭上工作,行去公司隔離個商場遊蕩,蕩o左幾樣o野返o黎。好靚o既Marie圍裙、儲開o既File、同埋超大o既Marie手扲鏡!正!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home