kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.19.2007

吉蒂迷

其實我鐘意Charmmy Kitty多過Hello Kitty,不過Hello吉蒂係Charmmy吉蒂個主人,俾下面都會買佢d o野!
有日放工途經一個地方,見到好多Hello Kitty都幾令,買o左少少返屋企!

吉蒂垃圾桶都幾大個,一個我一個俾龐小姐放玩具。
好靚o既廁紙盒一個。
我個床頭,有時訓訓o下,o個兩個衰o野會跳上去開片,唔洗講都知d公仔必定澎澎聲咁跌落我個頭。

Labels:

4 Comments:

  • At 1:33 PM, Blogger 菲菲 said…

    我尋日係旺角見到套charmmy睡衣,好靚,紫紫地黑色咁既,我立即想起你&紫怪oolong:p

     
  • At 3:46 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲...
    嘩嘩嘩...charmmy睡衣好正呀,旺角邊到呀?我好想買呀!!!

     
  • At 12:53 PM, Blogger 菲菲 said…

    以前國貨公司果個商場,即旺角中心隔離果個,舖好似係三樓,馬路口望上去見到間野架!!買啦,著住影左相我睇丫,嘻嘻...

     
  • At 11:48 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    買左未???

    我都見到一件和式紫色charmmy睡衣, 係側邊縳帶.

     

Post a Comment

<< Home