kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.22.2007

倒模?

我最鍾意試新o野,無論洗頭水、護膚品、零食、糧餉通通都鍾意試,貓用品當然唔例外,吉蒂姐同炳哥迫住要做白老鼠一二號,擔當起測試員呢個神聖o既重任。
最近佢地就試用Cat Country貓沙,結果非常之驚人。呢隻貓沙竟然同
Tidy Cat一模一樣,無錯係100%一樣,無論顔色、粗幼、氣味、結力通通都係一樣,好驚仲恐怖過孖生兄弟。

Labels:

2 Comments:

  • At 11:57 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    呢隻沙幼唔幼滑o架?

    我而家用緊豆腐+粟米, o個日試過用手背壓落去, 原來好"啃"手, 可能老虎企上去, 唔舒服, 所以佢去D梳化, 床, 淋淋地既野痾尿.

    我都諗緊換D糼滑D既沙試下我呢個諗法o岩唔o岩.

    仲有幾$$?

     
  • At 4:16 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    呢隻沙幾幼滑o架,佢無everclean藍色咁細粒,又無黃色咁粗咁拮腳,沙粒係圓形o架!

    豆腐+粟米係非常"啃"腳,因為我以前都試過,衰吉蒂仲食豆腐沙,食到扑扑聲!!

    你試下轉沙啦,可能真係work!!

    呢隻我o係APE買,$100/9折,25磅,幾平!!

     

Post a Comment

<< Home