kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.16.2007

平安

聽日我就要帶兩小貓見瑪姬醫生喇,
我最愛o既小吉蒂要做手術,割走頸上兩粒肉瘤,
小炳就要照X-ray,睇清楚心臟有無發大,
不過,我已經連續一個星期收凌晨,今晚仲無4點都唔走得!
點解我要Book聽日?因為我忙完只有幾日得閒又再繼續做到死,
所以,我寧願自己唔訓去帶佢地見o左醫生先,
起碼我可以放2日假照顧佢地.....
好擔心...真係好擔心.....
不過將佢地交俾瑪姬醫生已經係最放心,
係我決定要吉莃開刀割肉瘤..希望佢唔好嬲我啦..

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

<< Home