kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.05.2007

因病得福

唔知點解突然會食物敏感,成身生到一舊二舊,無計要請病假睇醫生。亦因為咁我見到SOGO有大減價,買o左我最愛o既Charmmykitty、頭飾送俾身在日本o既朋友、同埋字典同心心毛巾,雖然腫到變豬頭,但都好開心!變態^^



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home