kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.20.2007

Friend番?


大熱天時,每逄我o係屋企都會開大冷氣俾貓嘆,
屋企有張玻璃枱絕對係抖暑o係好地方,
為o左散熱兩貓不惜共處一枱,
不過吉蒂貓強調佢絕對唔係同炳仔friend番.....
要嘆冷氣點都要有少少犧牲啦!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home