kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.17.2007

新機到手


不得了不得了.....明顯我中o左毒!
o係公司等版其間個個同事扲出NDS對打孖寶兄弟,
我望到眼甘甘流晒口水..佢地當然借俾我玩,
點知一玩就出事............................................
想當年我有個PS2三國無雙打到不眠不休工都唔想返o既教訓,
所以深明“機”係唔可以亂打呢個道理...可惜後悔已經太遲!
返屋企同煩人先生講...好想擁有一部NDS,
撞o岩本人下個月生日..就當生日禮物啦,
結果一日後部機已經出現o左o係屋企,
如果大家o係街見到有隻熊貓邊行邊打機,
千祈唔好驚......o個個係我o黎o架!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home