kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.14.2007

喵喵年鑑



又到一個月最最最忙o既日子,
成班好似坐監一樣呆o係公司,
不過,唔好以為咁樣就可以阻止我睇喵o野,
買o左本2007貓咪用品年鑑扲返公司慢慢煲,
本書都幾好睇..用品都算多,
美中不足就係要就廣告狂出某d牌子,
同埋,呢本係台灣書有好多o野香港都無得買!
又有一個新志願.....就係自己出番本港版貓咪用品年鑑!嘻∼嘻∼

Labels:

2 Comments:

  • At 1:52 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    呢本書書我都有, 揭左一次就無再睇, 都係因為全部都係台灣野, 無得買, 無心機.

    不如攪個"宝島買貓野團"啦.... ^^

     
  • At 2:17 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    不如我地直接d,開個“架國貓o野團”啦!本來我打算9月去架國o既,不過佢地兩個又咁樣,唉..無心機無$$去lu!

     

Post a Comment

<< Home