kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.03.2007

不要賴貓

龐小姐出生o係一個5貓家庭,之不過佢阿媽即係我阿姨o係婆婆屋企坐月,同時賓賓姐姐又太唔掂要炒魷魚,而且佢老豆亦要去澳洲公幹半年,為方便照顧龐小姐就同阿媽搬去(女麻)(女麻)屋企住,而爺爺就搬過貓屋同貓住。但係唔洗擔心,一來兩個屋企只係一街之隔,二來爺爺(女麻)(女麻)亦非常鍚貓,基本上5貓佢地都有份湊大,所以問題不大。

入正題,近排龐小姐皮膚敏感,佢阿媽發現原來係轉o左洗衣液問題,一直用開瑞士寶寶亦相安無事,佢母親又Seafood癢唔知轉o左乜鬼牌子,我知道後即刻同阿姨講:好彩佢唔係同貓住,如果唔係D廢柴醫生一定賴貓毛敏感。

各位先生小姐,無論你有無養動物、有無生BB亦都請大家留意:其實人同動物一樣可以出現敏感症,如果出現呢D問題,請大家心胸廣闊D,留意o下身邊o既日常事物,無論食用任何細微o既轉變都可以係致敏源,咪好似一D盲毛醫生一樣諗都唔諗就茅頭直指向貓狗動物,任何一樣o野都可以引起敏感o架!好似吉蒂貓小時候,對吐毛膏、貓草都可以敏感,唔通我賴炳仔咩!

龐小姐o既日用食物:NUK奶樽奶嘴、明治奶粉、大王Goon尿片、
瑞士寶寶沖涼潔膚洗衣系列,唔好再亂咁轉喇!

Labels:

2 Comments:

  • At 2:51 PM, Blogger Unknown said…

    同意!!咪有乜敏感症狀就即刻懶晒係貓貓狗狗~~~!!!

    sorry 借少少地方, 希望大家幫幫忙為可憐的小黑球丫丫找爸媽  (時間無多啦)

    http://blog.sina.com.tw/rheavv/article.php?pbgid=41895&entryid=572581

     
  • At 7:55 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    小黑球真係可憐。祝佢快d搵到愛佢o既爸媽啦!

     

Post a Comment

<< Home