kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.28.2007

限期

工作上四肢乏力很難再多走一步,
身心嚴重疲累魂不附體,
日子耐了慢慢發現大家的出色演技,
討厭做門面功夫o徒時間o徒精神,
但沉著實幹像新界牛又如何呢?
決心搵出路年底前誓要離開這鬼地獄,
各位演員俾心機演戲吧,
影帝影后非你們莫屬!挑!

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

<< Home