kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.25.2007

偷影

前文提過,唔知幾時煩人先生偷偷地幫兩貓影o左D相,經本人大肆搜查之下,結果有驚人發現,原來佢幫兩位大帝影o左好多相,仲要係撻我部傻瓜機去影。影相唔緊要,出聲先得o架,同埋唔該教埋我點影啦,激氣!

Labels:

2 Comments:

  • At 8:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    果然係大師呀!傻瓜機都可以影得咁有型

     
  • At 5:50 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    nono~~佢唔係大師,我先係大師呀!!wakakakakakaka~~~~~

     

Post a Comment

<< Home