kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.23.2007

大家姐

吉蒂姐雖然成日俾賤炳恰,但佢依然保持住大家姐風範!憑住佢大膽、外向、不屈不撓、面皮厚、唔向惡勢力低頭o既性格,贏盡我地o既歡心,特別係煩人先生更臣服佢之下,結果吉蒂姐成功穩坐大家姐地位。
每一晚,佢都會坐上佢個龍位瞓覺(即係我電腦前),千祈唔好睇小呢個位,並唔係人人都瞓得,如果賤炳走上去,必定會9秒9俾煩人趕落地,所以話吉蒂姐呢個名絕對唔係浪得虛名,真係有江湖地位!

吉蒂姐:影夠未?阿姐依家要瞓覺,咪阻住晒!

吉蒂姐:呢個位冬暖夏涼,最o岩做我o既龍床。

吉蒂姐:ZZZZZZZ.....ZZZZZ.ZZZ......ZZZZZZ.................

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home