kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.30.2007

夠了...收手吧

近來好多貓友仔同我講,有團購喇何解我依然不為所動?有口難言,就算我點樣去解釋人家都好難想像到個情況。未計o係鴨家o既48罐罐頭,已經有無敵咁多濕糧、鍚紙包、小食,全部都係炳哥獨有,o黎緊兩年我都可以收手。更何況香港貓o野實在少得可憐,要買o既已經擁有,都無乜令我有購買慾喇。


Labels:

6 Comments:

  • At 7:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    嘆為觀止呀!!
    佩服!佩服!

    路人JAVA CAKE 上

     
  • At 10:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    嘩!好勁呀!

     
  • At 4:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    EEEE,我打算收存艙費,咭咭~(奸笑中)

     
  • At 6:46 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    java cake
    買俾我家貓大哥,多多都會買呢!買俾自己就唔捨得lu!

     
  • At 6:47 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    我得炳哥一個食jar,所以食極都有咁多呢!

     
  • At 6:49 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    ah duck
    我真係對你唔住呀,因為我返工返到癲o左,日日都係放凌晨,所以搵唔到你呀!
    我會帶埋倉租去搵你o架!hehe~~~~

     

Post a Comment

<< Home