kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.28.2007

精神病乎?

無可否認,本人o既購買慾已經去到瘋狂狀態,post出o黎只係少數,無影相上載就係大多數。唔好以為我無時間出街就無o野買,上網Shopping已經係我o既習慣,曾經試過門口接待員姐姐幫我收貨收到笑,見親面都識講:今日未有o野喎!睇o黎我真係要搵d o野轉移目標!

新款Marie化妝袋,又係唔用淨儲。

超得意o既Marie大湯碗,靚就靚但一定唔好用,收埋儲!

Marie同Charmmy Kitty近來無咩靚貨,惟有買隻兔兔頂住檔。

買o左個超大大袋袋,帶返工唔錯去打劫亦一流,因為夠晒大。

Labels:

2 Comments:

  • At 12:09 AM, Blogger Fantasy said…

    同病相憐呀!我家陣日日都去yahoo拍賣,睇下有咩好野買,不過我好d,只限於charmmy kitty !

     
  • At 6:51 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    fantasy
    你又係鐘意charmmy kitty?我都係呀!因為佢似吉蒂貓o羅!但係佢有好多系列,我都分唔清邊個打邊個呢!

     

Post a Comment

<< Home