kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.20.2007

龍友

一直都好討厭一個畫面,
扲部相機遮住塊面影一張唔知做乜o既相。
呢種相大家一定見過而且出鏡率奇高,
基本上,去任何一個攝影發燒友o既Blog都必定見到,
仲個個tune黑白用o黎做頭像。
有一個更爆笑o既現象,發燒友們仲登埋自己張靚仔相,
究竟代表D乜?影相等如好型?定還是好型所以影相?
又或是我影得自己好型所以影相,定係唔型就唔可以影相?
以上種種,不得而知,只知令人笑爆嘴!
我一班口衰兼抵死o既同事,每日就上呢D非常有型o既攝影大師Blog到笑餐死,
我地亦尊稱呢班有型之士為>>>>>>龍友!
咩叫做龍友?去南生圍睇o下咪知o羅!呵∼∼呵∼∼

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home