kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.15.2007

大啖食

龐小姐有個習慣,就係鐘意一大舊一大舊咁食,
之不過阿姐未出牙,係啜多過食!
據聞佢每日都要啜過蘋果先安樂,
仲追住啜扲走即時狂喊癲俾你睇。
不過佢全家實在太縱佢o既關係,
導致佢懶蟲精上身點都唔肯自己扲,
有性格值得加許!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home