kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.17.2007

累了.....怒了.....

自問工作上的EQ有99分,
同時我對工作亦甚少怨言,
並唔係工作環境理想..無壓力、無賤人,
相反賤精太多、壓力太勁、是非太厲害,
之不過,受人錢財替人消災,
份糧當然包括承受埋一切騎呢兼無理的事情,
接受就做唔接受就辭職吧.....無咩好怨!

不過本公司情況獨特,
長期唔夠人亦太難請人,
所以永遠都唔會炒人,
儲埋廢人一大堆達95%以上,
正因如此廢柴每日繼續廢,
做o既就每日不停做...直至氣絕身亡。

做到精神分裂都算了,
但一日只有24小時又可以做到幾多?
有限o既時間、無限o既工作、迫切o既deadline,
不眠不休返1300放2900再返1300,
兩小貓過晒期都未打針o既情況下,
終於我怒了.....對住老細發火
1)嚴重黑面 2)無敵爆粗 3)冷言冷語
雖則老細不停引我笑,
無補於事.....因為我真的發怒了!

Labels:

4 Comments:

  • At 9:47 AM, Blogger 菲菲 said…

    小心身體啊!!

     
  • At 3:14 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    我身體還可以呀,通常忙緊都唔會病,係停工休息先會病呢!!唔通我要長期keep住不眠不休???

     
  • At 8:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    係架喇!通常太辛苦都會有d咁既情況出現,但爆完又係死死氣要做。唉!所以有時真係好無奈呀!

     
  • At 2:28 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    呢d就係發窮惡啊!嘻!

     

Post a Comment

<< Home