kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.22.2007

時差

經過早前不眠不休之旅,依家終於可以稍稍正常番幾日。(正常o既意思係,唔洗6、7點瞓,可以3、4點瞓..........)
之不過從未離開過香港o既本人,竟然有時差,變態之極。返工時間依舊,但唔到7、8點根本瞓唔著。
再係咁落去,海洋公園將會多隻熊貓、青山會多個病人、或者公園多o左個耍太極o既阿毛。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home