kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.21.2007

一個下午.兩隻貓.兩個世界

同一個下午,同一間屋,兩隻唔同性格o既喵!
有內涵o既吉蒂望天沉思,思考一o下貓生大道理。(黑面背境乃係電視機)



無性格o既肥炳,肉騰騰灘o係梳化,享受貓生一大樂事。

Labels:

3 Comments:

  • At 8:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    好一個吉蒂大家姐呀! 肥炳,我真係好想知你究竟係咪貓黎架,訓到咁死狗既!wakakakaa....

     
  • At 6:08 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    炳哥絕對唔係貓,佢係披著貓皮o既豬..

     
  • At 6:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    披著貓皮o既豬 <---- wakakakkaaaa...笑死我喇!

     

Post a Comment

<< Home