kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.24.2007

飄逸

唔知幾時煩人先生幫吉蒂姐影o左呢d相,一睇之下非常鐘意!佢d毛毛好似俾大風吹完後,飛飛o下好飄逸,搞笑!

Labels:

2 Comments:

  • At 8:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    唔怪得你阿煩人咁錫佢啦,你睇下吉蒂姐對眼碌到咁大,扮哂可愛咁,仲唔電暈左阿煩人咩!但呢幾張相真係影到吉蒂姐超級乞人憎呀!

     
  • At 6:05 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    吉蒂姐其實外表斯文,內裡相當強悍,而且佢個性格好好架,適當時間黐身,平時就好獨立,抵錫!!唔似得個黐線炳,唔適當時候做唔適當野..激死人!!

     

Post a Comment

<< Home