kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.26.2007

型仔炳

雖然煩人先生偏心吉蒂姐,但o係佢個偷影相薄入面都有呢個豬頭炳份o架!平日個豬炳騎騎呢呢無o黎正經,估唔到都可以扮o下憂鬱小生呃女仔。如果大家身邊有靚女,即管介紹俾佢!!


Labels:

6 Comments:

  • At 11:03 PM, Blogger honeymeow said…

    炳哥真係好鬼型 !!

    唔準剩係錫 kitty 貓呀, 我...我....我...泥偷走炳哥架 !!

    by 炳哥番薯

     
  • At 7:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    嘩!呢幾張相真係影到阿炳爺同 casper 孖生兄弟咁呀!

     
  • At 4:08 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    honeymeow
    你係咪真係偷炳哥走o架?唔好呃我喎!不如我俾的士$$,叫佢打的去你到啦!難得你咁好人,肯接收呢堆肥豬肉,嘻∼嘻∼

     
  • At 4:09 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    乜casper同個豬肉炳真係咁似樣咩?我唔信,俾我見o下casper真身先啦!呵∼呵∼呵∼

     
  • At 7:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    好呀!你黎見佢啦!阿honey佢地7月14日黎我到探casper同肥婆圈,你黎唔黎呀?

     
  • At 2:16 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    鳴∼鳴∼呢段時間係我每個月最忙o既日子,要埋版呀所以一定走唔開!鳴∼鳴∼!!!
    不過,我記得你係香港人,咁我搵日帶埋禮物上去探你、BB同埋casper、肥圈啦,好無?呵呵呵呵呵呵呵∼∼∼∼

     

Post a Comment

<< Home