kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.02.2007

古靈精怪系列之龐小姐

7月21號就6個月o既龐小姐,平日非常之搞笑。一日24小時,佢都可以有唔同裝扮、唔同表情甚至乎唔同樣,出現o係大家眼前!著乜衫由佢阿媽決定,但表情就係佢本人o既主意,全部自己話晒事。而且龐小姐極有好客之道,就算佢眼瞓到爆炸,只要有人同佢講,佢都會應酬式大笑幾聲先再發呆兼黑面,細細個已經好有禮貌o架喇!
唔知幾時,龐小姐學識呢個大眼B女一號表情,周不時佢都會Keep住咁o既樣睇電視。
突然又會轉樣轉Look,戴頂淑女花花帽坐o係屋企,唔係出街。
o岩o岩瞓醒就會怒髮衝冠,雞冠頭再扮得意,引你抱抱!
沖完涼就會變攣毛,一見佢個好知己小蜜蜂必定笑到卡卡聲,唔停得口!
坐o係餐椅等開餐,放滿大堆玩具任玩,呢個時候必定係頭髮零亂,好似打風一樣。
食飽無o野做,周圍搵o野狂咬,睇佢陶醉o既表情,簡直有炳仔風範。
拿...拿......拿........無啦啦個髮型又四四正正,夾個花花夾仔,個樣即時斯文又醒神。
平日百無了賴,全靠呢堆公仔陪o下過日晨,最好玩當然係橙色貓貓書啦!
登登登登,彩色花花裙,呢個係最靚女o既公主Look,不過佢唔會咁樣著出街o架,因為著裙成日走光,著褲方便好多!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home