kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.30.2007

黑仔

兩小貓經已過o左期都未打年針,
千辛萬苦左度右度預早兩個星期Book時間,
點不知全日傾盆大雨必定變成落湯貓,
迫於無奈惟有改時間。
之不過o黎緊係我每個月最最最忙o既日子,
只可以Book7月尾啦!
如果到時煩人先生唔得閒,
我就一人帶兩貓揹廿幾磅貓肉上身,
扲到甩骹就叫瑪姬醫生順手幫我睇睇o羅!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home