kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.01.2007

7.1返歸

7月1號返老家同阿公食飯,本人老家唔係窮鄉僻壤但位置確實騎呢,每一次我都要坐地鐵到葵芳再轉巴士,一係就去旺角再轉小巴,再唔係直接打的都得o既,所以每次我都好似去旅行一樣,不停轉車轉車再轉車!
今次我就揀o左去旺角朗豪坊坐小巴,都算快4-5個字就可以到達目的地!
由屋企落Sogo買o野俾我d屋企人先,一個人扲住大袋o野,ON居居坐車!超眼瞓..............
買o左大粒士多啤梨、藍莓同埋巨峰提子,加埋我阿公買o既車厘子同荔枝,十足十生果餐!
最緊要係買餅仔俾龐小姐,幾十蚊盒好貴!養人同養貓一樣,都係倒水玩意!
老家附近有間寵物店,聽聞d o野好平,專登早一個站落車,嘩......買o左100蚊4包o既三文魚粒粒,出面買好貴鬼o架!平時貓貓係粉紅色,狗仔係藍色,其實用料一樣只係包裝袋上寫o既食用量唔同!仲有好多o野想買o架,不過我一面睇一面有電話狂催我現身,可惜可惜!邊個想買就講聲,我下次返老家時大手入貨啦!因為間寵物店可以送貨o架!!

Labels:

7 Comments:

  • At 10:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    呢隻三文魚我D貓貓都好中意架。之前想穩個代理買翻一箱。但係又無左下文。所以
    係呢間一次買左十二包叫佢地送貨。

    JAVA CAKE

     
  • At 8:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    邊間寵物店有禁正ge小食買??

    Bo Bo

     
  • At 9:57 AM, Blogger Fairy said…

    kitty, 你個老家路線形容, 攪到我好想對號入座丫..咁似我返屋企既路線既?

    冬瓜pika

     
  • At 9:29 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    java cake
    呢隻我d貓都好鍾意o架,不過唔洗搵代理咁麻煩啦,我諗對佢地o黎講一箱唔係大數目,都唔會平得太多,所以o係呢間買都得啦!

     
  • At 12:12 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    bobo,
    萬寶寵物店,你打去問下!
    24215812

     
  • At 12:13 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    helena
    我老家o係葵涌一個山頭,望唔到青馬大橋o架!wakakakakaka....

     
  • At 3:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    4包/100大洋,好抵丫!!係九一世買$38包
    一於大手掃啦,I'm in!

     

Post a Comment

<< Home