kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.05.2007

試糧篇24



Applaws
重量: 70g
主要成份: 雞肉 加 芝士
產地: 泰國
特別功能: 天然糧, 雞肉來自食有機飼料的雞
價格: $11
指數:炳哥覺得淡口唔係好想食,但見到吉蒂有得食,驚死蝕底就快快食,結果兩貓都清兜!

Labels:

1 Comments:

  • At 12:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    你唔寫我都無留意到。。。原來買成十一蚊咁貴係泰國造。。。我仲走漏眼以為係英國野添。。。

    Java Cake上

     

Post a Comment

<< Home