kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.06.2007

救命魚蛋河

凌晨唔記得幾點,突然好肚餓,係超級肚餓o個隻,打俾煩人先生叫佢買o野食,最後我得到一碗翠華魚蛋河,快快手勁食.....結果兩啖就飽!但o係肚餓o既時候,食o既o野永遠都係最好味,同埋最快飽!

Labels:

2 Comments:

  • At 1:44 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    翠華魚蛋河我都成日食, 都幾好味, 煩人都無交行貨wor...

     
  • At 2:19 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    hehe~~平時去翠華,我通常食四寶河,不過試過呢碗救命蛋河之後,原來都唔錯喎!^^

     

Post a Comment

<< Home