kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.15.2007

電話Shopping



我都話呆o係公司係唔會阻止到我Shopping,
個人唔可以走出公司門口半步,
不過d用品可以行入o黎o架o麻!
每當夜晚過12點收工都可以打的返屋企,
就襯最忙o既日子打電話訂貨送去公司,
收工就坐的士返歸,Fit到震!
今次就打去買三文魚粒粒間Petshop,
問佢有乜新貨再落Order,
買o左Applaws罐罐、整腸啫喱小食同埋Iris試尿石貓沙,
收鑊都算唔錯。
老闆娘好好人,我睇番張單先知原來打o左折頭俾我,
罐罐只係$10、貓沙就$65,仲送埋貨好抵好抵!

Labels:

3 Comments:

  • At 4:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    溫馨提示:你重有好多貨係我度呀!!

     
  • At 4:18 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    鴨仔鴨仔..我記得o架!之不過好多時我放工你都搵緊周公lu~~~~不如..你俾班鴨幫我玩住先啦!^^

     
  • At 4:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    實不相瞞!!有個紙盒已經一早歸西,我只怕控制唔到班暴民
    我換左個盒同用袋入好左,你Sat使唔使番工,不如我攞過黎你公司數下比你^_^

     

Post a Comment

<< Home