kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.19.2007

懶人養貓法


養阿為食炳真係好,
乜都食一餐唔洗迫唔係煩,
Kitty貓唔肯食吐毛膏次次都打仗一樣,
炳仔就方便得多放去嘴邊成支慢慢啜,
我連手都唔洗洗添。

Labels:

2 Comments:

  • At 1:57 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    肥炳好勁呀, 佢係用條脷兜住D吐毛膏!!

    老虎食親都好污wet, 佢係用條脷"禁"D吐毛膏, 所以D吐毛膏食到周圍都係.

     
  • At 2:15 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    炳仔佢好勁o架,食o野必定唔執輸........除o左原條貓草之外,呢方面吉蒂勁過佢好多!

    老虎係扁扁貓,論盡d啦!嘻∼嘻∼

     

Post a Comment

<< Home