kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.21.2007

不幸..........

今日天氣依然晴朗.....但唔包括我o既心情!
預早安排好帶兩小貓去探瑪姬醫生打年針,
照舊同煩人先生一人一隻浩浩蕩蕩出門口,
去到同醫生傾o左幾句就開始打針時間,
炳仔肥屎大隻當然要做先頭步隊,
呢個肥仔無病無痛頂多都係過重,
醫生用聽筒聽o下聽o下.....再講幾句影響炳仔一生o既說話,
瑪姬醫生話...炳哥心臟有雜聲,好多純種貓都會出現呢個問題,
將來可能會影響到心肌發大,不過呢個病都分幾期...暫時未去到呢d階段,
如果要進一步確定,就要照X-ray同埋其他檢查,依家要留意佢個體重,
怕太肥會影響心臟負荷...........
當時我個心死o左一半...............................................
輪到最乖o既Kitty貓,
耳仔乾淨o左好多...扲支耳藥水返去滴o下就無問題,
突然醒起,早個寧兩個月前摸到佢喉嚨位生o左粒o野順手叫醫生睇睇,
醫生一摸就摸到...仲笑笑口話晶片....
NO...當然唔係啦,因為佢從來無打過晶片...半歲大已經無轉過醫生,
瑪姬即時扲o黎一部機,想Scan o下佢粒「晶片」.......
醫生面色一沉...因為Scan唔到任何o野,
跟手再細心地摸摸摸,叫埋助手一齊摸,
問o左好多資料...無變大、無痛、無R、無甩毛....
驚人發現..原來係2粒唔係1粒...一大一小..........
好心急好驚...即時問會唔會係Cancer,
醫生見我面如死灰..快口用中文答我:「唔係Cancer」
再話唔係一定必要割...但割o左比較好啦..始於留o係身體內有太多變數..
仲話割完之後幫我扲去防腐,如果再生先send去美國化驗...
最後...叫我考慮o下炳仔照唔照X-ray...Kitty妹割唔割....

依家Book o左8月17號朝早帶晒2隻馬騮去照照割割.....
諗起Kitty妹o係喉嚨大動脈位開刀我就頭暈..
再諗起炳哥成日咬佢呢個位就更頭暈...
再再諗起手術後點分隔佢地更更頭暈....
但最頭暈都係.....好擔心...好擔心佢地o既健康問題...
依家我可以做o既都係順其自然同求神保佑同俾多d o野佢食等佢肥d做手術陪佢地玩多d等佢地唔好緊張啦!
我的天啊.......................!!

Labels:

2 Comments:

  • At 12:02 PM, Blogger 菲菲 said…

    唔好咁緊張住,會嚇親kitty同肥炳架.kitty果個小手術黎,好快就會好番.肥炳方面,keep住body check或食藥就無事架喇,加油呀!!

     
  • At 7:22 PM, Blogger honeymeow said…

    不如........睇多個醫生丫~

    拎多個opinion 都好丫麻, 開刀wor, 都係check 多個啦~

     

Post a Comment

<< Home