kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.22.2007

失雞無神恭喜你

返到屋企見到呢大箱不知名物體,無乜反應以為煩人先生影相o既道具,
某日見到佢o係到拆箱..心知不妙..必定係放o係屋企o既.......

足足有6尺幾高o既紙皮箱究竟放乜?


又有一舊白色蛋形物體...Sorry...係恐龍蛋先o岩!

Kitty貓一直o係側邊監視,有乜風吹草動即時衝過去...............玩!

炳哥好白痴,又要驚又要睇,結果跳上枱搵Kitty貓壯膽!

睇o左好耐...偵探吉蒂都話未有發現!

原來.....係一支..........好很高o既.............燈........

仲有一支..............好似.........飛碟......唔係...係燈先o岩!

夜晚好有情調.....唔會太黑又唔會太光!

吉蒂偵探調查所得,呢兩支係o黎自「連揸佛」o既燈,究竟煩人先生係發o左達.....定係發o左癲呢?

Labels:

1 Comments:

  • At 3:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    白色燈好靚,好親kitty貓
    下次kitty貓想逃避炳哥追殺時可以試下扮...燈!

     

Post a Comment

<< Home