kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.01.2007

動漫節

突然接到個癲爆女高層Order,話要即刻去動漫節進行特別任務,呢個女高層最興把口快過個腦,做埋D o野無Scence又無聊,但鬼叫佢係女高層,叫我去死都要o架啦!
做o野事小、買o野事大,即時買o左個Fing頭招貴貓,幫我招多d財,仲有甜甜私房貓,可惜第3冊賣晒,同埋貓貓File,嘻∼嘻∼好靚!好彩我識苦中作樂,開心o下!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home