kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.03.2007

HAPPY BIRTHDAY TO KITTY CATCAT

HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~HAPPY BIRTHDAY TO KITTY~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~
8月3號就係吉蒂妹3歲生日,今年無買禮物亦都無大肆慶祝,只係有兩舊蛋糕同埋開罐頭,唔經唔覺吉蒂妹同我生活o左2年幾,佢個樣依然咁靚、性格依舊咁乖、同樣炳哥依然咁裙腳仔,我最希望可以同佢地開多20次生日會。嘻∼嘻∼即係佢地有20幾歲命!^^







o係我開罐罐俾佢地時,個吉蒂心急地跳上洗手盆,又唔小心地爪跌個玻璃杯,成個杯緊貼佢身邊爆開,不過悍婦吉蒂一d都唔驚,仲企o係側面睇o野,個炳仔晨早嚇到匿埋o左喇,無膽鬼!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home