kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.07.2007

HAPPY BIRTHDAY TO ME..........

又生日又老多一年,諗起上年生日本人在牙痛中渡過,無啦啦又過o左一年,
乜都無做過,只係呆o下呆o下,過o左365日,
今年生日願望:
祝全世界o既生物都身體健康、心想事成、笑口常開,同埋本人可以快D轉工!
煩人買o左個芝士芒果生日蛋糕俾我,老實講好難食。(購自伊騰家)
同煩人先生去o左潮樓食飯,叫o左炒花枝片一碟。
蠔仔粥一碗。
炒菜一碟。
炒雞、同「魯」水併盆,兩個人勁食。
甜品有haggen dazs雪糕,好好味!因為佢之前已經送o左NDS俾我,是日無禮物收。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home