kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.26.2007

新形象

用o左一個通宵幫呢個Kitty-bingbing Blog改頭換面,你地鍾意嗎?
o係搵相o既時候摷到呢兩張Kitty仔得意相,眼仔碌碌非常Cutie^^



Labels:

2 Comments:

  • At 11:23 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    嘩, 好鬼羡慕呀, 我成日覺得blogger可以玩好多野, 但係鬼叫我唔識咩.

    我都諗住遲D得閒會執下個blog, 但呢個大project對我黎講都真係幾巨大下, 如果我好似你咁, 用一個通霄就攪掂就好喇.

    仲有, 有無O架國野想買? 遲D揾你傾^^

     
  • At 3:09 PM, Blogger 菲菲 said…

    好靚靚呀 ^o^

     

Post a Comment

<< Home