kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.18.2007

一切安好

瑪姬講得無錯,Kitty貓真係好抵o鍚。
訓o左一晚,第二朝已經回復正常,佢外表同性格相反,比大家相像中更堅強,同平時一樣無咩分別,唔似個衰仔炳返到屋企就發晒脾氣,狂叫仲搵我出氣。
醫生已經割o左佢頸上兩粒肉瘤,照形狀同範圍睇就無咩事,如果我想進一步証實,就要Send去外國做化驗。而衰仔炳o既X-ray,亦見唔到心臟發大一切正常,外面無事就要知入面心肌有無問題,呢個要照超聲波先知,半年後再去檢查。
吉蒂貓:做乜影我??做乜影到我咁樣衰呀??????

喉嚨上o既兩個傷口,瑪姬o既手勢好好,吉蒂唔係用溶線,10日後要返去拆線,但醫生用透明線縫得好靚,傷口乾淨無血痕無線口,小吉蒂亦同平時一樣四圍跳,行行企企訓o下覺,食o下o野清潔o下patpat,依舊咁敏捷,傷口應該唔痛掛,唔知道佢知唔知自己做過手術呢?
今年3歲o既吉蒂已經有3次全身麻醉記錄,第1次絕育、第2次洗耳兼洗耳、第3次就係今次,真係求神拜佛,千祈千祈唔好再咁樣喇,我同炳哥一樣,都係唔嚇得o架!
今次特別要多謝瑪姬醫生同大家o既關心,小吉蒂一切安好!

Labels:

2 Comments:

  • At 7:09 PM, Blogger 菲菲 said…

    無事就一天光晒囉^^吉蒂貓有冇帶花花呀?小心傷口呀.
    點解炳爺唔一次過照埋超聲波既?要等半年後?

     
  • At 9:29 AM, Blogger Fairy said…

    無事就一天光晒囉

    x2

     

Post a Comment

<< Home